Descriere
HSM sunt mașini complet hidraulice de prelucrat flanșe, care completează producția de capace bombate și sunt utilizate pentru îndoirea flanșelor plate, bombate, conice, eliptice, semi-eliptice sau sferice toroidale.
Prin adăugarea pachetului de prelucrare la cald, este posibilă utilizarea mașii pentru a obține capace bombate formate la cald.
Mașinile de prelucrat flanș cu grosimi de la 12 mm la 50 mm pentru formarea la rece și până la 100 mm atunci când se utilizează procesul de formare la cald.
Productivitate ridicată și ușurință în utilizare
Reducerea toleranțelor datorită structurii rigide și preciziei pieselor mobile ale mașinii, precum și sistemului hidraulic sofisticat care utilizează supape proporționale și pompe cu debit variabil.
Caracteristici principale ale masinilor HSM
- REDUCEREA toleranțelor datorită structurii rigide și preciziei pieselor mobile ale mașinii, precum și sistemului hidraulic sofisticat care utilizează supape proporționale și pompe cu debit variabil.
- Mișcarea și poziționarea PRECISĂ a rolei garantează suprafețe netede și uniforme, fără urme de prelucrare.
- PRODUCTIVITATE RIDICATĂ și ușurință în utilizare.
Structura masinilor HSM (mașini de prelucrat flanșe certificate CE):
Traversele superioare și inferioare și corpul principal al mașinii sunt realizate din plăci de oțel electrosudate, supuse unui tratament termic de normalizare.
Cărucior de susținere a partii inferioare a materialului, care susține materialul ce se deplasează de-a lungul bucșelor cu rulmenți cu bile recirculante.
Mișcarea căruciorului hidraulic de susținere a partii inferioare a materialului, care susține materialul, se face cu șuruburi cu bile recirculante.
Role de fasonare și de formare din oțel special aliat 42CrMo4, forjat și revenit.
Rolă de modelare motorizată prin intermediul unui reductor epiciclic și al unui motor hidraulic sau cu motor electric în cazul motorizării electrice basculante.
Potențiometre liniare montate pe fiecare cilindru care permit controlul electronic al tuturor cilindrilor.
Cilindrii sunt fabricați din oțel aliat și oțel carbon cu o tijă cromată și folosesc garnituri de la mărci de renume.
Unitate de control hidraulică formată din: unitate motopompă, electrovalve, supape de suprapresiune care garantează protecția la suprasarcină.
Pompe cu debit variabil pentru rotația infinit variabilă a rolei de formare.
Rulmenți SKF sau FAG montați pe arborele principal al rolei de formare.
Sistem centralizat automat de lubrifiere cu pompă cu rezervor autonom, programabil din panoul de control.
Sistem electric Siemens, ABB, Telemecanique, Moeller. Acesta constă dintr-un panou de control cu consolă fixă în partea dreaptă a mașinii pentru o vizualizare perfectă a zonei de lucru (iluminată) conectată la mașină, cu joasă tensiune și un dulap general unde sunt montate alte componente electrice, printre care PLC-ul SIEMENS S7 pentru controlul mașinii.
Panou tactil de control SIEMENS KTP1200 PN cu afișaj color tactil de 12″. Prin schimbarea paginilor este posibilă vizualizarea pe afișaj a poziției rolelor de modelare și formare, citirea și setarea poziției căruciorului de suport inferior, gestionarea vitezei de rotație infinit variabile, funcțiile de diagnosticare și alarma mașinii.
Modem pentru controlul de la distanță al PLC-ului în cazul modificărilor de software și remedierea defecțiunilor mașinii.
Sistem de răcire cu aer sau apă pentru uleiul hidraulic.